4. poglavlje,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> 4. poglavlje,blog.dnevnik.hr/vanessamalfoy" />

nedjelja, 13.01.2008.

4. poglavlje

Prvi snijeg pao je na sredini sjecnja. Velike bijele pahulje docekale su me te subote cim sam otvorila oci. Veliki nanosi bjeline dosegli su prozor nase spavaonice. Bio je tako predivan, bijel i cist.
Odlucila sam da cu popodne izaci van i uzivati.
Usla sam u kupaonicu i sredila se. Izasla sam sa crnom kosom. Obukla sam se i izasla do glavne prostorije Lungestana. Pogledala sam ispod sebe. Pod vise nije bio proziran, sada su tamo stajale velike grude snijega. Obozavala sam kada bih nam ravnatelj, jedan tjedan u godini, zacarao pod da bude snijezni. Drugim domovima uredio bi nekako drugacije, ali to je bila tajna.
Prostorija je bila potpuno prazna, pa sam shvatila da je vrijeme da i ja podem na dorucak.
Sjela sam na prazno mjesto na kojem sjedim od kada sam u ovoj skoli.
Pocela sam tociti neki cudni sok boje visanja u moju casu kada se gromoglasan pljesak zaorio dvoranom. Okrenula sam se prema ulazu. Tamo je, nasmijesena, ali sa stakama, stajala Catherine.Izgledala je puno bolje. Polako je dosla do mene, pustila stake sa strane i sjela na svoje mjesto.
Otvorila je usta da nesto kaze, ali ja sam zaustavila prije negoli je pokusala. Zagrlila sam ju toliko snazno da je ostala bez daha.
,,Tako mi je drago sto te vidim!''-rekla sam joj veselo.
,,Meni jos vise!''-odgovorila je zadovoljno i popila onaj sok.-,, Ovo je nesto najodvratnije sto sam ikad okusila! Sviđa mi se!''-rekla je vragolasto. I dok je ona pila svoj sok, ja sam primjetila nesto neobicno.
,,Cath?''
Pogledala me i napokon prestala piti onaj sok.
,,Gdje su ti stake?''-upitala sam ju.
,,Ah, to...Zacarane su.Nestaju kada mi ne trebaju i idu smo u nasu spavaonicu, ovu dvoranu i ucionice. ''-odgovorila mi je zlovoljno.-,,Ideja gospode Sunline. Kaze da tako necu 'skitati' okolo i vise se odmarati.''
,,Znaci nista od naseg provoda?''
,,Ne mora znaciti!''-odgovorila mi je sa pokvarenim smijeskom.

* * *

Catherine je ostatak dana provela u krevetu, tako da sam se i dalje osjecala onako usamljeno. Odlucila sam prihvatiti Amelin jutrasnji poziv i otici sa njom na grudanje. Obukla sam se i stavila rukavice i krenula prema izlazu.
,,Ja idem na grudanje sa jednom djevojkom iz Tringlaya.''-rekla sam Catherine i krenula prema izlazu.
,,Umm...da...rekao mi je Corvus da se sad najednom druzis sa tom malom Austen...''-rekla je podrugljivo-,,Zasto se druzis sa njom? Iskoristavas ju dok mene nema?''-upitala me zlovoljno.
,,Nekad si stvarno bezobrazna!''-odgovorila sam joj ljutito.-,,Ona nije mala Austen, nego Amelie! I ponekad mislim da je puno bolja osoba od tebe!''-rekla sam razocarano i izjurila iz spavaonice.

Sva bjesna istrcala sam vani. Nasmijesena prilika moje visine mahala mi je sa jedne klupice. Prisla sam joj i sjela bez rijeci.
,, Bok i tebi!''-rekla je nasmijeseno.-,,Nesto smo ljuti danas?''-upitala me pomalo zabrinuto.
,,Ma posvadala sam se sa Catherine Jones. Nista bitno...''-rekla sam joj sa laznim osmjehom.
,,Ja sam u potpunosti sigurna da cete se uskoro pomiriti.''-odgovorila mi je-,,Onako usput... Od kada imas crnu kosu?''
,,Uhh..to!''-objasnila sam joj kako. Pricale smo i grudale se oko 30 minuta i onda se premorene uputile prema Lunderu. Usle smo u prvu gostionicu i narucile dva pivoslavca. Gostionica je bila skoro prazna. Izgledala je vrlo staro. Po zidovima su bile naljepljene slike metlobojskih ekipa.
Konobarica je dosla vrlo brzo sa dva slasna pivoslavca.
,,Usput, jel neka od vas dve Vanessa Marie Malfoy?''-pricala je vrlo brzo i tesko razumljivo.
,,Ovaj, ja sam...''-odgovorila sam.
,, Nisam znala da se zoves Vanessa Marie...''-rekla je Amelie dok je konobarica vadila nesto iz svoje jakne.
,, Malo tko zna''-odgovorila sam joj i uzela malu srebrnu lopticu koju mi je upravo dala konobarica.
,, Sto je to?''-upitala me Amelie.
,,Postanska zvrcka''-odgovorila sam joj.
U ruci sam drzala malu srebrnu lopticu, nalik na metlobojsku zvrcku, ali vecu. Takoder je imala krila, ali je sluzila za prijenos poruka. Cetiri puta prstima sam dodirnula malo izrezbareno srce sa strane. Zvrcka se otvorila i dobila oblik malog papirica na kojem je bila nacrtana moja majka. Njezin glas prosirio se kroz odjeljak u kojemu smo sjedila je i Amelie.
Sa puno neke topline rekla mi je:
,, Draga Marie, nadam se da ti je dobro i da uzivas u Lunderwalu. Jucer je tatin sef odlucio unaprijediti ga u Londonsko Ministarstvo magije, i iz toga razloga, selimo se. Vlak ce doci po tebe sutra u 10:00 i odvesti te u London. Slijedeci tjedan kreces u novu skolu, Hogwarts.
I Marie...toplo se obuci.
Volimo te.''


Nastaviti ce se...


-----------------

Vec i 4. poglavlje. Znam da je kratko, no moram se spremiti za sutra i nemam vremena. Obecajem da ce slijedeci biti jakooo dug.
Sada ovako... primiti cu jos 5 likova. Mozda 6=)
Morate mi samo ostaviti svoje ime, dom i godinu. Ponovo. Osim onih koji su do sada bili u prici. Corvus, Amelie i Catherine malo ce se manje spominjati, ali tako sam odlucila. Ostali koji su mi prije ostavili opise sada moraju samo ove tri natuknice. I sada smo u Hogwartsu.
Trebati ce mi sada malo vremena da sredim boxeve. U slijedecm postu saznati cete sve opsirnije.
I zelim vam srecu u novom polugodistu. Budite mi marljivi i nemojte prestati pisati.
Do slijedeceg puta,
Vanessa.

13.01.2008. u 14:54 • 45 Komentara.Printaj.#
Dizajn:

Donna.

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Puno promjena se dogodilo i dogoditi ce se u mojoj prici. Jako puno. I iz toga razloga, ovaj box ce biti prazan neko vrijeme. Ocekujte uskoro.

Linkovi i ostalo

Ovdije mozete naci moje najdraze blogere, poredane abecednim redom.
Uzivajte...=)

Amelie Delacour

Angela Dolores Thunder

Britta Aurora Lunaris

Catherine Jones

Corvus Corax

Delilah Dawn

Della Cecilly Tandemn

Joy Delacour

Lindsay Amstrong

Maggie Riddle

Maggie Riddle 2

May Stox

Thora Mai Ling



---------

Moja prica, od prvog do zadnjeg napisanog poglavlja.

1. poglavlje
2. poglavlje
3. poglavlje
4. poglavlje
5. poglavlje