subota, 26.01.2008.

5. poglavlje

Hladni vjetar udarao je po prozorima nase spavaonice. Bijele pahulje snijega i dalje su se skupljale ispod prozora. Vrijeme je bilo oblacano i tesko.
Barem mi se tako cinilo.
Zbog tih velikih naleta vjetra probudila sam se vec u 7 sati ujutro, potpuno zaboravivsi koji je dan.
Zatvorila sam prozor i sjela na krevet. Nije mi dugo trebalo da se sjetim da je ovo bila moja zadnja noc u ovome krevetu, spavaonici, ma cijelom Lunderwalu...
I prije nego sto sam i sama shvatila mala suza proklizila je kroz moje biserno bijelo lice.
,, Oh, pa ljudi se sele svaki dan, nije to nista posebno!''-rekla sam sama sebi i razvukla lice u neki mlohavi, lazni osmijeh.
Pokupila sam sve stvari koje su mi ostale u nocnom ormaricu. Hrpu slika, pera, knjiga bacila sam na svu odjecu i zatvorila svoju putnu torbu.
7:13.
Okrenula sam se. Catherine je spavala cvrstim snom na ljevoj strani svoga kreveta. Nisam ju zeljela buditi, a jucer nisam imala hrabrosti razgovarati sa njome. Mi smo jos bile u svadi, ali stvarno nisam zeljela da sazna da joj se najbolja prijateljica odselila od nekog profeora, a ne od nje same.
Odlucila sam joj napisati pismo, u kojoj joj sve objasnjavam. Uzela sam stari pregmenati i istrosenu plavu tintu kaja je stajala na stolu te pocela pisati. Stvarno sam se potrudila da pisem sti iskrenije i urednije. Na zavrsetku moga pisma, umijesto potpisa, jedna suza pala je tocno na pregmenat.

* * *

U 9:45 krenula sam prema izlazu iz spavaonice. Okrenula sam se i pogledala prizor iza mene. Prvi krevet do prozora bio je uredno slozen. Ormaric je bio cist. Plocica sa mojim imenom bila je okrenuta. Nista nije moglo otkriti da je ovdje prije netko boravio.
Zadnji put sam izasla iz spavaonice i brzim korakom dosla vani.
Pahulje snijega padale su na moj crni skolski kaput. I otopile su se...
Dosla sam do postaje za docek vlaka ispred Lundera. Lunderwal je, prekriven snijegom, ostao iza mene. Njegove visoke kule sada su mi postale nepoznate i daleke.
Okrenula sam se da cu nastaviti, ali... Nesto je stizalo prema meni. Nakon sto mi se visoka prilika priblizila, uvidjela sam jasno njegovo lice. Bio je to Corvus. Ali on nije bio tuzan. Corvus nikad nije bio tuzan. Bio je ili potpuno hladan ili nasmijesen. Zasada je bio ovo prvo.
Dao mi je maleni crveni poklon i otrcao nazad. Dok se vracao blago mi se nasmijesio. Uzvratila sam mu osijeh i usla u vlak koji je vec bio dosao.
Veliki crni vlak sa otisnutim ,,Hogwarts Express'' stajao je ravno pred mnome.
Pomalo razocarana, brzo sam usla i pustila svoje stvari u prvom praznom odjeljku. Sjela sam se i gledala vani kroz prozor. Poslijednji tragovi Lundera ubrzo su mi isceznuli s vida.
Nakon nekoliko sekundi sjetila sam se Corvusovog dara kojeg jos nisam otvorila. Izvadila sam paketic iz torbe i pazljivo ga razmotala.
Bio je to veliki stakleni okvir. Prazan.
Nasmijala sam se.
,,Bas u njegovu stilu.''-pomislila sam kada se slika pojavila u okviru. Na slici smo bile ja i Catherine kada smo jos bile u bezjackom vrticu. Bile smo zagrljene i veselo se smijesile.
Skoro sam ponovo zaplakala kada sam primjetila natpis iza slike.
Corvusovim predivnim rukopisom pisalo je:

,, Draga V.,
Slucajno sam jucer pronasao tvoju postansku zvrcu i otvorio je. Znam da to nisam trebao napraviti, ali nije bilo posteno od tebe da nam nisi nam rekla.
Ja nisam htio da otides bez ikakvih uspomena pa sam se jako potrudio i uz malu (ovo malu je bilo podcrtano) pomoc mojih prijatelja sa starijih godina izradio ovo.
Vjerovatnio si vec primjetila sliku, ali one se mjenjaju. Svaki put kada ti budemo jako nedostajali pogledaj ovdje, i slika ce se promjeniti.
Tako ces uvijek imati djelic nas sa sobom...
I nemoj biti tuzna jer za dva mjeseca cemo se ponovo vidjeti. A u novoj skoli ces naci nove prijatelje. Naravno, nitko nece biti dobar kao Ja, ali ne zamaraj se sa time.
Uzivaj curetak!''

Pocela sam se smijati na glas.
,,Uzivaj curetak...To ce mi zasigurno nedostajati...''-mislila sam u sebi.

Kada sam ponovo okrenula sliku tamo su bili Corvus i Cath, u jednoj od svojih mrogobrojnih svada.
Pazljivo sam spremila sliku na sigurno mjesto i pokusala uzivati u ostatku voznje.

* * *

U Hogwarts sam dosla nakon sat vremena. Meni se,zapravo, to cinmilo kao puno duze vrijeme...
Vlak je stao pred velikim jezerom i ja sam izasla. Okolina je bila vrlo slicna kao i u Lunderwalu, samo... Nisam vidjela skolu! Iza toga jezera je bio most, i nista drugo se nije vidijelo.
,,Oh, super!''-rekla sam sama i neorijentirana-,, Ovo je bas dobro pocelo!''- izgovorala sam to kada sam pred sobom ugledala ogromnu sijenu. Toliko veliku da samo sto nije ulazila u jezero. Okrenula sam se i vidjela...diva! Ili ne?!
Covijek visoka barem 5 metara stajao je ispred mene i smijesio se. Njegova pomalo sijeda, ali jako dugacka kosa padala mu je na oci.
,, E Vanessa!''-rekao je nadprosjecno visokim glasom-,, Ti si Vanessa, jel'da?''
,,Ovaj...da.''
,, Ja sam ti Hagrid.''-rekao je veselo i pruzio mi svoju veliku ruku.-,, Ja sam ti lovocuvar ovdi'.''
Ja sam samo nesto promrmljala.
,,Sada idemo do dvorca, tam' ce te docekati profesorica McGonagall. Nje se drzi. Cim udes, razvrstati ce te.''
Nisam stigla odgovoriti na to, a Hagrid je vec pozvao neki mali brodic.

Voznja crnim jezerom trajala je desetak minuta. Napokon sam vidjela sto se nalazilo iza mosta. Bila sam potpuno ocaran prizorom.
Na malom zelenom brezuljku nalazio se veliki prekrasni dvorac, sa mnogo velikih i malih kula. Na glavnoj kuli pisao je logo skole, i veliki grb.
Hagrid me uveo u skolu.
Starija zena sa sijedom kosom svezanom u cvrstu pundu cekala je u hodniku sa sttrogim izrazom lica.
,,Dobrodosli!''-rekla je i dalje, i dalje stroga-,, Nakon nekoliko minuta uci cete u Veliku dvoranu i onda ce vas razredbeni klobuk razvrstati.
Htijela sam ju toliko toga zapitati, ali se nisam usudila.


Dvorana je bila jos lijepsa nego dvorac. Strop je imao istu boju neba, ali stvarniju. Ako je to uopce bio strop.
Uzduz dvorane bila su poredana cetiri velika stola. Iznad svakog je bio grb, na kojemu se isticala zivotinja.
Moj dolazak u dvoranu bio je popracen pljeskom, naravno, samo zbog ljubaznosti.
Stolovi su biloi cisti, predpostavljala sam da su ucenici upravo rucali.
Profesorica me dopratila do visoke stolice na sredini dvorane. Na stolici je bio odlozen stari otrcani klobuk. Njegov izgled potpuno me odbijao.
Nakon sto mi je profesorica objasnila sto trebam napraviti, sjela sam za stolicu i natuknula klobuk na glavu.
Zadrhtala sam kada je poceo pricati.
,,Mmm....jako dobar materijal za Hogwarts... Hrabra si... Mozda Gryffindor...''
Kratka stanka vladala je u dvorani kada je on ponovo progovorio.
,, Ali, i Slytherin je savrsen. Kod njih stvarno moes nesto postati....
Pametna si ...Jako pametna...Marljiva... Pa da vidimo... Neka bude RAVENCLAW!!!!''

--------------------------------------

To je to. 1.142 rijeci. Dosta...
Mislim da mi je ovo zasada najduzi post...Bas sam uzivala dok sam ga pisala...
Evo likove imam, jos bih samo voljela Joy...=)
Zao mi je sto je tako kasno objavljen...
Slijedeci ce biti prije, obecajem...
Svima velika pussa!

26.01.2008. u 09:18 • 22 Komentara.Printaj.#
Dizajn:

Donna.

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Puno promjena se dogodilo i dogoditi ce se u mojoj prici. Jako puno. I iz toga razloga, ovaj box ce biti prazan neko vrijeme. Ocekujte uskoro.

Linkovi i ostalo

Ovdije mozete naci moje najdraze blogere, poredane abecednim redom.
Uzivajte...=)

Amelie Delacour

Angela Dolores Thunder

Britta Aurora Lunaris

Catherine Jones

Corvus Corax

Delilah Dawn

Della Cecilly Tandemn

Joy Delacour

Lindsay Amstrong

Maggie Riddle

Maggie Riddle 2

May Stox

Thora Mai Ling



---------

Moja prica, od prvog do zadnjeg napisanog poglavlja.

1. poglavlje
2. poglavlje
3. poglavlje
4. poglavlje
5. poglavlje